افزودن فلز بیشتر به ترکیب (حدود 60 درصد) می‌تواند لنت ترمز نیسان ماکسیما را برای موقعیت‌های ترمز سنگین که در آن به طول عمر بیش از حضور مواد آلی نیاز است، مناسب کند.

این مشخصات بالا برای خودروهای پرفورمنس و خودروهای سنگینی که دائماً به نیروهای ترمز زیادی نیاز دارند تا انرژی جنبشی را از روتورهای بزرگ که به دلیل ورودی‌های گشتاور بالا به سرعت می‌چرخند، نیاز دارند، عالی است.

لنت ترمز نیسان ماکسیما نیمه فلزی که معمولاً با استفاده از فولاد متخلخل، گرافیت یا آهن ساخته می‌شوند، رسانایی حرارتی بالایی دارند و هنگامی که با کانال ترمز مناسب برای خنک‌سازی ترکیب می‌شوند می‌توانند همه چیزهایی باشند که یک خودروی با عملکرد بالا حتی در شدیدترین موارد باید با آن کنار بیاید.

لنت ترمز

انواع اصلی لنت ترمز چیست و کدام یک برای شما مناسب است؟ اما اگر مجموعه ای از لنت های فولادی همچنان منجر به محو شدن ترمز به دلیل گرم شدن بیش از حد می شود، شاید خرید مجموعه ای از لنت های ترمز سرامیکی کامل ارزشش را داشته باشد. محدود به گران ترین

سوپراسپرت ها به دلیل هزینه های هنگفت تولید، ترکیب سرامیکی به کار رفته در این لنت های با مشخصات بالا در جذب گرمای تولید شده از ترمزهای شدید و شدید مداوم بسیار خوب است.

این بدان معنی است که آنها می توانند به طور مداوم از هر خواسته ای که بر آنها گذاشته می شود، بهبود یابند، حتی در رویدادهایی مانند مسابقات استقامت. با این حال، این ویژگی گرم کردن سرامیک ها را تا دمای عملیاتی دشوار می کند که می تواند مانعی برای رانندگی روزانه باشد.

استفاده از خاک رس در داخل سرامیک به این پدها از ضریب اصطکاک بالای یک پد آلی در هنگام سرد همراه با استحکام و دوام حاصل از حضور درصد کمی از مس قالب‌گیری شده در ترکیب می‌دهد.

هر نوع لنت ترمز نیسان ماکسیما جنبه های منفی خود را دارد. لنت‌های ارگانیک معمولاً برای استفاده عمومی خیلی نرم هستند، لنت‌های فلزی روی دیسک‌های ترمز بسیار سفت هستند.

صدای بیشتری ایجاد می‌کنند و گرد و غبار و سرامیک‌ها به‌طور فاجعه‌باری گران هستند و برای همیشه گرم می‌شوند. اما انتخاب اینکه چه ترکیبی برای همه انتخاب شود به کاربرد بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *