کیسه زباله بنددار بادوک تماس فوری و مستقیم با محیط زمین دارند. هنگامی که در محل های دفن زباله و خاک تجزیه می شود، وارد خاک می شود و شروع به مختل کردن میکروبیوتای همزیستی در روده جانوران خاک می کند.

اجزای پلاستیک ساختار و بافت خاک را تغییر می‌دهند و به سلامت جانوران خاک مانند کرم‌های خاکی و نماتد آسیب می‌رسانند.

آلودگی پلاستیک در محیط های زمینی خطرناک تر است زیرا نقطه تماس اصلی تقریباً همه چیز است. زنجیره غذایی و اکوسیستم آب به محیط زمینی متصل می شوند. ما انسان ها و حیوانات با همه آنها تعامل داریم. اجتناب ناپذیر است.

کیسه زباله

کیسه زباله بنددار بادوک محصولات پلاستیکی بازیافتی هستند، به این معنی که تولید ردپای کربن ایجاد می کند. تولید و بازیافت کیسه های پلاستیکی به افزایش گرمایش جهانی کمک می کند. برخی از مواد، مانند کیسه های زباله، در نهایت بازیافت نمی شوند. بنابراین، شرکت های زباله آنها را می سوزانند.

سوزاندن گازهای گلخانه ای تولید می کند که به آرامی جو را تخلیه می کند و باعث تغییرات شدید آب و هوایی می شود، همانطور که اکنون مناطق مختلف جهان در حال تجربه آن هستند. محققان پیش‌بینی کردند که انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از سوزاندن پلاستیک می‌تواند تا سال 20502 به 2.8 میلیارد تن برسد.

اجسام زیست تخریب پذیر اجسامی هستند که در مدت زمان طولانی به قطعات کوچک تجزیه می شوند. اشیاء زیست تخریب پذیر از الیاف گیاهی و سلولز به دست می آیند و تجزیه آنها را به زیست توده، دی اکسید کربن و آب ممکن می سازد.

برخی از برندها اکنون کیسه های زباله زیست تخریب پذیر را تولید می کنند. با این حال، تجزیه نیاز به زمان و گاز متان دارد. برای تجزیه یک کیسه زباله زیست تخریب پذیر، باید آن را به محل دفن زباله بفرستید که در آنجا گاز متان اعمال شود.

مردم از کمپوست پذیر و زیست تخریب پذیر به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما معنی آنها یکسان نیست. بله، می توانید کیسه زباله را به قطعات کوچک تقسیم کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *