صنعت مد ساعت‌های مچی را از میادین جنگ در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم برای تبدیل شدن به یک لوازم جانبی مد مدرن انتخاب کرده است.

با وجود مارک ها و طرح های مختلف در بازار، انتخاب ساعت پتک فیلیپ شما امروزه واقعا می تواند شما را متمایز کند. ساعت های لوکس همچنین می توانند ویترینی از اعتبار یا موقعیت اجتماعی شما باشند.

برای من، اکسسوری ها سبک شخصی زنان را ایجاد و تعریف می کنند. کیفی که او حمل می کند، ساعت پتک فیلیپ روی مچش، جواهراتش، عینک آفتابی اش، کفش هایش همگی ظاهری را مشخص می کنند که امضای اوست.»

با سبک اسپرت لوکس یا دستبند ظریف، ساعت می تواند به جزئیات پیچیده ای تبدیل شود که به استایل زنانه اضافه شده است. هنگامی که او دست می دهد یا تلفن را در دست می گیرد، می تواند یک احساس قوی ایجاد کند.

ساعت

این چیز کوچک روی مچ دست او کمک می کند تا هر ظاهری از ظاهری مینیمال، یک لباس شیک گرفته تا یک لباس اداری را کامل کند.

در حالی که زنان انتخاب گسترده ای از لوازم جانبی مد و جواهرات دارند، مردان فقط ساعت را به عنوان انتخاب واقعی خود دارند.

در عوض، یک مرد می‌تواند مجموعه کوچکی از ساعت‌ها بسازد، بند‌ها را متناسب با موقعیت‌ها تغییر دهد و ساعتی را پیدا کند که کاملاً متناسب با سبک زندگی او باشد.

اگر یک نوع ساعت را به اندازه کافی بپوشد، مردم آن را به عنوان امضای او می شناسند. به یاد دارم که یک وبلاگ نویس مرد مد می گفت که او بیشترین تعارف را برای ساعتش دریافت کرده است، نه لباسی که داشت.

تصور کنید برای رسیدن به یک مصاحبه شغلی عجله دارید و تلفن خود را فراموش می کنید، چگونه مطمئن می شوید که به موقع آنجا خواهید بود؟ پاسخ به سادگی یک ساعت است.

مچ دستت را می چرخانی و می دانی چقدر زمان برایت باقی مانده است. برای چنین آدم فراموشکاری مثل من، یک ساعت گاهی اوقات می تواند نجات دهنده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *