یک تفنگ شکاری اسباب بازی معمولی ساخته شده در کارخانه کلاهک متصل به پوزه آن را به یک تپانچه آبی تبدیل می کند، 2007.
اسلحه های Spud تفنگ های اسباب بازی کوچکی هستند که برای شلیک تکه ای از سیب زمینی استفاده می شوند.

برای عمل، سطح سیب زمینی را با نوک توخالی تفنگ سوراخ کرده و گلوله کوچکی را که به خوبی در پوزه قرار می گیرد بیرون می کشد. فشار دادن ماشه باعث ایجاد فشار کمی در داخل اسباب بازی می شود که پرتابه را به حرکت در می آورد.

تفنگ های آبی نوعی تفنگ اسباب بازی هستند که از روش های مختلفی برای پاشش جت های آب استفاده می کنند. بسیاری از تفنگ های کوچک آب اولیه از همان مکانیزم پمپاژ مبتنی بر ماشه استفاده می کردند که برای بطری های اسپری استفاده می شد.

اسباب بازی

در این نوع دستگاه، ماشه یک شفت پمپ جابجایی مثبت را فعال می کند. با کمک دو سوپاپ برگشت، که اغلب از توپ‌های کوچک استفاده می‌کنند، سیال از مخزن به داخل پمپ کشیده می‌شود، سپس با فشار دادن ماشه، نازل را خارج می‌کند.

سادگی مکانیسم پاشش باعث شد تا این اسباب‌بازی‌ها ارزان تولید شوند و بیشتر بدنه به عنوان مخزن استفاده شود. محدودیت اولیه این طرح، حجم آبی است که می تواند به طور موثر در هر پمپ جابجا شود. افزایش حجم پمپ به تلاش بیشتر کاربر برای بیرون راندن سیال نیاز دارد و طراحی های بزرگتر را غیرعملی می کند.

با این حال، این فناوری امروزه هم در بطری‌های اسپری و هم در تفنگ‌های کوچک آب که در اشکال و رنگ‌های متنوعی یافت می‌شوند، به طور گسترده استفاده می‌شود.

تفنگ پاپ (همچنین با نام پاپگان یا پاپ تفنگ نیز نوشته می‌شود) یک تفنگ اسباب‌بازی است که توسط مخترع آمریکایی ادوارد لوئیس ساخته شده است و از فشار هوا برای شلیک گلوله کوچک بسته شده یا بدون اتصال (مانند چوب پنبه یا فوم) از لوله استفاده می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *