کلوچه و کیک همیشه بهترین غذا برای خوردن در نظر گرفته نشده اند، به خصوص زمانی که رژیم دارید یا فقط سعی می کنید خود را سالم نگه دارید.

کلوچه و کیک، به ویژه، یکی از انواع دسر است که شهرت بسیار بدی را به خود اختصاص داده است و یکی از ناسالم ترین غذاهایی است که می توانید بخورید. در حالی که حقیقتی در این مورد وجود دارد، هنوز جای تعجب است که آیا کیک شکلاتی واقعاً آنقدر بد است یا هنوز مزایای سلامتی بیشتری دارد که ما هنوز نمی‌دانیم.

خوب، فقط اگر جمله آخر شما را متعجب کند، پاسخ مثبت است، خوردن کلوچه و کیک نیز فواید خود را دارد. مطالعه ای که در دانشگاه نیویورک با بیش از 900 شرکت کننده انجام شد، نشان داد که خوردن کلوچه و کیک فواید زیادی دارد.

کلوچه

بله، درست خواندید، خوردن یک کلوچه و کیک برای صبحانه می تواند به کاهش دور کمر شما کمک کند. چگونه؟ به این دلیل است که شکلات می تواند انرژی لازم برای انجام وظایف خود را به شما بدهد، بنابراین میل به خوردن انواع دیگر غذا برای احساس انرژی کافی را کاهش می دهد.

آیا نمی دانید که چگونه شکلات ها می توانند به شما کمک کنند کارآمدتر کار کنید؟ خوب، به این دلیل است که شکلات‌ها سرشار از فلاونوئیدها هستند که مواد مغذی انرژی‌بخشی هستند که معمولاً در غذاهای گیاهی مانند دانه‌های کاکائو یافت می‌شوند.

البته هنوز شایان ذکر است که این ممکن است بسته به توانایی بدن برای پردازش غذا در صبح زود و همچنین نیاز مغز به انرژی متفاوت باشد.

بر کسی پوشیده نیست که شکلات ها می توانند به شما در حفظ یک حافظه خوب کمک کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برای مغز مفید است؟ خوب، پس باید بدانید که شکلات ها دارای مقدار زیادی فلاوانول هستند که می توانند عملکرد مغز را بهبود بخشند.

فلاوانول ها جریان خون بهتر مغز را بهبود می بخشد، عملکرد عصبی را بهبود می بخشد و سطح اکسیژن را ثابت تر می کند. همچنین به این معنی است که اگر می‌خواهید مغز خود را سالم نگه دارید، شکلات‌ها برای خوردن مفید هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *