از تجهیزات ایمنی مانند پد زانو و آرنج، کلاه ایمنی و حتی محافظ مچ استفاده کنید. یاد بگیرید به آرامی اسکیت کنید و روی فرم خود تمرکز کنید.

استفاده از کفش اسکیت ژله ای یک شکل موثر از ورزش است. اول از همه، این سرگرم کننده است و ورزش مفرح به احتمال زیاد موفقیت بلندمدتی را به همراه دارد.

این تمرین قلبی عروقی همچنین باعث تقویت باسن و پاها و همچنین عضلات مرکزی بدن می شود. خطرات ناشی از آن را می توان با احتیاط و تجهیزات ایمنی کاهش داد، در حالی که مزایای ذهن و بدن ممکن است غیرقابل اندازه گیری باشد.

حرکات کششی باید بخشی از یک برنامه تناسب اندام کامل باشد. اعتقاد بر این است که به شما کمک می کند تا حرکت بهینه را در مفاصل خود حفظ کنید، خطر آسیب را کاهش دهد و حتی سطح استرس را کاهش دهد.

اسکیت

علاوه بر این مزایا، ممکن است کنجکاو باشید که آیا حرکات کششی کالری می سوزاند، بدن شما را تقویت می کند یا به کاهش وزن کمک می کند.

این مقاله انواع مختلف حرکات کششی، کالری سوزاندن کالری، چگونگی تاثیر آن بر کاهش وزن و تقویت عضلات، و نکاتی در مورد چگونگی شروع را شرح می دهد. کشش شامل حرکت دادن مفصل در دامنه کامل حرکت آن است.

برخی از کشش‌ها دامنه پایانی حرکت را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند، در حالی که برخی دیگر محدوده پایانی حرکت را فقط برای یک لحظه نگه می‌دارند. علاوه بر این، برخی از اشکال کشش شامل انقباض ماهیچه های شما در طول حرکت است، در حالی که برخی دیگر از عضلات شما می خواهند که منفعل بمانند.

صرف نظر از نوع، کشش می تواند انعطاف پذیری شما را افزایش دهد. به نوبه خود، این می تواند به شما کمک کند (1 منبع معتبر اثرات پوزیشن های پایدار مانند نشستن را معکوس کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *