تولید کشمش سبز کیلویی در سینی سنتی بسیار کار فشرده است و به طور سنتی از انواع مختلف انگور و سیستم های پرده ای نسبت به تولید DOV استفاده می کند.

انگورهای بدون دانه تامپسون با فاصله 7 × 12 فوت و 519 درخت انگور در هکتار در مزرعه نمونه کشمش خشک شده در سینی ما رشد می کنند.

سیستم پرده از دو سیم و یک سیم 24 اینچی تشکیل شده است. طراحی بازو متقاطع پرده به عنوان بخشی از تاکستان در نظر گرفته می شود.

زیرا زمانی که درخت انگور دیگر محصولی نداشته باشد، همراه با تاک ها برداشته می شود. انگورها در سال سوم پس از کاشت شروع به تولید می کنند و انتظار می رود تا 22 سال دیگر به تولید خود ادامه دهند. متوسط عملکرد در سال چهارم و پس از آن حدود 2 تن در هکتار است.

انگورها از اواسط مرداد تا اواسط سپتامبر به صورت دستی چیده می شوند. پرورش دهنده یک دروگر دستی سفارشی منعقد می کند.

کشمش

یک مرد می تواند حدود یک سوم جریب در هر 10 ساعت در روز، یا یک تن کشمش در هر 15 ساعت، که در آن یک تن کشمش معادل 4.5 تن انگور تازه است، بچیند.

انگورها با دست در تابه چیده می شوند. سینی های کاغذی در کنار جمع کننده در نیمه بالایی تراس قرار می گیرند و انگور به طور مساوی روی سینی های کاغذی با 18 تا 20 پوند میوه تازه در هر سینی پخش می شود.

سینی های کشمش زمانی که رطوبت کشمش به 16 تا 18 درصد برسد، رول می شوند. کشمش ها اجازه دارند به تعادل برسند و با رطوبت 14 درصد یا کمتر بسته بندی می شوند.

سپس پرورش دهنده یک تراکتور اجاره می کند تا یک تریلر سطل و لیفتراک برای سطل های بارگیری و تخلیه را بکشد. در هر سطل 1000 تا 1200 پوند کشمش وجود دارد.

نیروی کار برای بارگیری و تخلیه شامل یک راننده تراکتور، یک نفر برای سوار شدن بر تریلر سطل زباله و برداشتن سینی های کاغذ، دو نفر برای برداشتن کشمش های نورد شده و انداختن آنها به داخل سطل ها، و یک اپراتور لیفتراک برای کار در محل استقرار، سطل های تخلیه و بارگیری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *