شلوار جین زنانه ماوی هرگز در سرتاسر جهان از مد نمی‌افتند، زیرا پارچه‌های آن بادوام و خشن هستند و شما را باهوش و شیک نشان می‌دهند. نه تنها مردان، بلکه زنان نیز عاشق پوشیدن لباس های جین هستند که منحنی های خود را در شلوار جین تنگ نشان می دهد.

مردان معمولاً با لباس‌های غیررسمی استفاده می‌کنند و شلوار جین زنانه ماوی باریک یا معمولی را انتخاب می‌کنند، در حالی که خانم‌ها محتاط‌تر هستند و لباس‌های تنگ یا باریک را انتخاب می‌کنند که نه تنها آنها را خوش اندام می‌کند، بلکه به آنها اجازه می‌دهد تا لباس‌های بالا را به‌صورت غیررسمی بپوشند.

اما بسیاری از آن‌ها شلوار جین زنانه ماوی مناسب را مطابق با تیپ بدنی خود پیدا نمی‌کنند، در نتیجه شلوار جین را تغییر می‌دهند که باعث می‌شود در شلوار جین نامطلوب به نظر برسند. از این رو، در اینجا نکاتی را برای شما آورده ایم تا بتوانید شلوار جین مناسب برای تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

شلوار

اگر بالاتنه لاغرتر شما باسن یا ران های سنگین تری دارد، با شلوار جین بلند قد استفاده کنید که خط کمر شما را مشخص می کند. مطمئن شوید که شلوار جین‌هایی را انتخاب کنید که به سمت مچ پا خم می‌شوند تا در مقایسه با شلوارهای گشاد که می‌توانند اندام شما را بزرگ‌تر نشان دهند، جذاب‌تر به نظر برسند.

شلوار جین بلند نیز برای خانم‌هایی با بالاتنه مناسب است، زیرا می‌تواند به راحتی بر روی باسن قرار بگیرد و اندام شما را خوش فرم و جذاب‌تر نشان دهد.

برای فیزیک بالا با ارتفاع متوسط همراه باشید اگر ساختار بدنی بالایی شما سنگین تر از پایین تر است، شلوار جین بلندی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید.

با این حال، شما همچنین می‌توانید قد بلند اما ساق بلند، یا بوت برش یا گشاد را انتخاب کنید تا متناسب و شیک به نظر برسید. اما مطمئن شوید که شلوار جین بسیار تنگ یا تنگ نخرید، در عوض آن را کمی گشاد انتخاب کنید، در غیر این صورت، اندام V شکل خارق‌العاده‌ای را به شما نشان می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *