دسته ای تازه از حوله های حمام مطمئناً برای کارهای روزمره شما معجزه می کند. به هر حال، یک حوله تن پوش پردیس خوب و قابل اعتماد یکی از مهم ترین لوازم حمام است که در بسیاری از مراسم و اعمال مراقبت از خود استفاده می شود.

چرا به حوله تن پوش پردیس با کیفیت نیاز دارید؟ خوب، چرا که نه؟ حوله های حمام باکیفیت دوام و راحتی زیادی را تضمین می کنند که می توانید از آنها استفاده کنید.

بله، برای یافتن مطلبی در مورد حوله های جاذب و نرم در سلسله مراتب نیازهای مازلو، به سختی تحت فشار خواهید بود، اما چه کسی فیبر را می دهد، درست است؟ به کنار همه شوخی ها، حوله ها چیزهای بیهوده ای نیستند.

آنها بهداشت شما را تضمین می کنند، پس از حمام یا دوش گرفتن مورد نیاز به شما راحتی و آسودگی می بخشند و با استفاده از یک حوله بافت وافل با کیفیت در مقایسه با حوله های ارزان قیمتی که اغلب باید تعویض کنید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

حوله

چه چیزی حوله تن پوش پردیس را با کیفیت می سازد؟ مواد استفاده شده در حوله تن پوش پردیس اولین چیزی است که هنگام خرید حوله های جدید باید به آن توجه کنید.

الیاف مورد استفاده برای ساخت این ماده به طور مستقیم بر جذب، نرمی، سبک و دوام حوله حمام تأثیر می گذارد. متداول ترین ماده موجود در بازار، که اتفاقاً قابل اطمینان ترین نیز می باشد، پنبه است.

اما، باید به خاطر داشته باشید که همه حوله های حمام ساخته شده از پنبه یکسان ساخته نمی شوند. حوله های نخی نیز انواع مختلفی دارند، از جمله:

پنبه مصری
پنبه پیما
پنبه ترکی
پنبه آلی
پنبه درجه یک، مانند مصری و پیما، از نظر جذب امتیاز بالایی دارد. همین امر در مورد حوله های متراکم یا سنگین تر نیز صدق می کند.

در مورد وزن، هیچ قانون ثابتی وجود ندارد. اگرچه، این یک واقعیت شناخته شده است که هر چه حوله سنگین تر باشد، جذب آن بیشتر است.

به همین دلیل است که تشک‌های حمام و ملحفه‌های حمام اغلب از مواد ضخیم، سنگین و بسیار جاذب ساخته می‌شوند، در حالی که انواع سبک‌ها برای خشک کردن قسمت‌های کوچک بدن مانند دست‌ها، گردن و صورت مناسب‌تر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *