هنگام فروش، باید یک نسخه چاپ شده از فاکتور فروش را تحویل دهید بسته به خط مشی تجاری یا ترجیحات خریداران، ممکن است بخواهید عنوان فاکتور را تغییر دهید، از لوگوی شرکت استفاده کنید یا حتی اندازه چاپ را برای فاکتور تعیین کنید.
ممکن است نیاز به چاپ مشخصات بانکی تست بارداری با گلاب شرکت، اظهارنامه یا شرایط و ضوابط فروش، علائم یا شماره کانتینر برای صادرات داشته باشید.
همچنین ممکن است بخواهید فاکتور را به صورت پیش فاکتور چاپ کنید.  همه این اولویت های چاپ را پوشش می دهد.
هنگامی که برای پرداخت قبض فروش مستقیماً به حساب بانکی خود مجبور هستید مشخصات بانکی خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید، می توانید همان را در فاکتور فروش چاپ کنید.
در صورت نیاز به ارائه مشخصات بانکی بر اساس نیاز، می توانید نام بانک را هنگام چاپ فاکتور انتخاب کنید اگر می‌خواهید تمام پرداخت‌ها به حساب بانکی انجام شود، می‌توانید مشخصات بانکی را در قسمت اصلی حزب مشخص کنید و از همان پیش‌فرض برای چاپ در فاکتور خود استفاده کنید.
فاکتور
به طور پیش فرض،  فاکتورها را بر روی کاغذهای اندازه A4 چاپ می کند در موارد خاص، تراکنش شما ممکن است فقط شامل چند مورد باشد و در فضای کاغذ کمتری قابل چاپ باشد.
در چنین مواردی می توانید اندازه چاپ فاکتور خود را کاهش دهید و از کاغذهایی با اندازه مورد نیاز برای چاپ استفاده کنید.
وقتی کالاهایی را به عنوان بخشی از فروش صادر می کنید، جزئیات حمل و نقل مانند علائم و شماره کانتینر به همراه تعداد بسته های فروخته شده به اطلاعات مهمی برای تجارت تبدیل می شوند.
هنگام چاپ کوپن فروش خود، می توانید هودی دخترانه جزئیات را اضافه کنید و آنها را برای تأیید و ارسال و سایر اهداف مرجع چاپ کنید.
قبل از تهیه فاکتور فروش، اگر بخواهید مانتو چرم دخترانه جزئیات فروش و ارزش فروش را ارائه دهید، می توانید پیش فاکتور را با تمام جزئیات ثبت کنید پیش فاکتور در پرینت یک کوپن فروش اختیاری است.
وقتی کوپن به‌عنوان اختیاری علامت‌گذاری شد، روی دفاتر حساب‌های شما تأثیری نخواهد داشت.
  • منابع:
    1. Sales of Goods and Services
  • تبلیغات: 
    1. کشمش ها باید قبل پخت خیس شوند
    2. فروشنده انواع کرم پودر حبابی
    3. انواع جوراب مدرسه مناسب برای پای کودکان شما
    4. اتصالات لوله چدن و سبک های آن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *