در یک کسب و کار خرده فروشی، ضروری است که کالا به گونه ای نمایش داده شود که جذاب و چشم نواز باشد تنها در این صورت است که توجه مشتریان را جلب کرده و آنها را به خرید محصولات ترغیب می کند.

از این رو، در خرده فروشی مد، نمایش بصری کالاها می تواند لواشک ترش تأثیر زیادی بر فروش داشته باشد و چه چیزی می تواند گزینه بهتری نسبت به مانکن ها برای نمایش محصولات باشد.

پوستی عالی، کمری فوق العاده نازک و پاهای بلند و زیبا از ویترین یک مغازه بیرون می زند هنگام عبور از مغازه ما را وسوسه می کنند که نگاهی بیندازیم.

اینجا دنیای مانکن هاست روش های متعددی برای تبلیغ برند و فروش آن وجود دارد از مانکن کودک به عنوان یکی از این روش ها برای نمایش کالا استفاده می شود.

کلمه مانکن از کلمه هلندی “manneken” به معنای “مرد کوچک” گرفته شده است.

مانکن

این مدلی از بدن انسان است که توسط صاحبان فروشگاه های خرده فروشی برای نمایش کالاهای خود استفاده می شود.

خرده فروشان از تکنیک های مختلفی برای نمایش محصولات خود استفاده می کنند تا خریداران بالقوه را جذب کنند مانکن ها، به خرده فروشان کمک می کنند تا مشتریان را به فروشگاه های خود بکشانند.

مانکن‌ها برای یک فرد غیر معمول عروسک‌ها یا آدمک‌هایی هستند که جدیدترین ترندهای فروشگاه را به نمایش می‌گذارند.

آنها ابزارهای مهم کسب و کار خرده فروشی هستند  آنها ابتدا از طریق تجارت بصری با مشتریان ارتباط برقرار می کنند. نمایش پوشاک مد فروشگاه اولین قدم برای جذب مشتریان احتمالی به فروشگاه است.

علاوه بر این، به تبلیغات رایگان مجموعه فروشگاه می‌پردازد. خرده فروشان بهترین لباس ها را روی مانکن ها می گذارند تا مشتریان را به فروشگاه های خود جذب کنند.

این یک پدیده طبیعی متن تشکر بابت هدیه گل است که مشتریان ابتدا ویترین فروشگاه را می بینند مشتری بر اساس اطلاعاتی که می تواند از ویترین جمع آوری کند، تصمیم می گیرد وارد فروشگاه شود.

مانکن ها به کالاها ارزش می دهند ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم آنها توجه را به مجموعه مغازه جلب می کنند و مشتریان را به خرید پوشاک و در نتیجه کسب درآمد برای فروشگاه ترغیب می کنند.

نمایش تنها هدف مانکن ها نیست مشتری همچنین باید استفاده از محصول را درک کند این زمانی است که مانکن ها به کمک می آیند.

  • منابع:
    1. Mannequins – enhancing the retail experience
  • تبلیغات: 
    1. ظرفیت حمل جریان سیستم کابل برق
    2. مجهز شدن مدارس آجری جدید
    3. استفاده از گلدان های پلاستیکی در باغبانی
    4. مبل مکانی است برای دراز کشیدن آرام در یک روز طولانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *