با شناخت نام تجاری، مخاطبان هدف و وضعیت مالی پایه خود، می توانید بسته ای را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بطری های برای سس دلپذیر مایونز را انتخاب کنید. در حالی که بطری‌هایی با زوایای جالب جذابیت بصری می‌افزایند، پیشنهاد می‌کنیم از بطری‌های دیواره گرد استفاده کنید.

بطری های دیواره گرد، مناطق کمتری را برای جمع شدن و خشک شدن سس شما فراهم می کنند. شما همچنین باید بین بطری های پلاستیکی و شیشه ای تصمیم بگیرید. در زیر مزایای هر کدام را توضیح می دهیم و چرا شیشه برای بطری سس ترجیح داده می شود.

بطری‌های پلاستیکی ارزان‌تر از بطری‌های شیشه‌ای هستند و معمولاً به صورت سرد پر می‌شوند، به این معنی که سازنده سس را پس از سرد شدن در بطری می‌فرستد.

پر کردن سرد باعث صرفه جویی در هزینه تجهیزات خنک کننده می شود و همچنین از شما و کارکنانتان در برابر سوختگی محافظت می کند.

سس

با این حال، مگر اینکه سازنده از چیلر انفجاری استفاده کند، پر کردن سرد سس شما را در معرض باکتری قرار می دهد. ممکن است مجبور شوید مواد شیمیایی تغییر دهنده طعم و مواد نگهدارنده را به سس های بطری پلاستیکی خود اضافه کنید.

اگر یک تجارت سس تند را شروع می کنید، بطری های شیشه ای تنها گزینه مناسب شما هستند، زیرا فلفل ها اسیدی هستند و می توانند بطری های پلاستیکی را در سس تند شما حل کنند.

بطری‌های شیشه‌ای برای تکنیک پر کردن داغ، که سس را در دمای بالا پخش می‌کند، عالی هستند. پر کردن داغ از رشد باکتری ها جلوگیری می کند، بنابراین می توانید مواد نگهدارنده ناسالم و تغییر دهنده طعم را کنار بگذارید.

مواد اسیدی بطری های شیشه ای را تجزیه نمی کنند. در حالی که ممکن است خرید، پر کردن و ارسال آنها گرانتر باشد، اما اگر در حال ایجاد یک برند سس خاص و ممتاز هستید، بطری های شیشه ای مطابق با محصول شما و انتظارات مخاطبان هدف شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *