رنگ آمیزی کمربند چرم مشهد اصل با پیروی از راهنمای صحیح امکان پذیر و بدون درز است. و برای ثبت، رنگ اکریلیک بهترین گزینه است زیرا بادوام، مقاوم و نسبتا ارزان تر است.

یادگیری نحوه رنگ آمیزی چرم ایده بسیار خوبی است زیرا به این معنی است که بازسازی لوازم قدیمی قدم زدن در پارک است. می توانید وسایلی مانند کفش های قدیمی، کیف و کمربندهای چرمی را تغییر دهید.

در حالی که رنگ آمیزی کمربند چرم مشهد اصل ممکن است مشکل باشد، بدون شک پس از اتمام کار، نتایج را دوست خواهید داشت. شما می توانید آن را با استفاده از بدون آسیب رساندن به لوازم جانبی چرمی رنگ به خوبی می‌چسبد و با گذشت زمان پوسته نمی‌شود یا محو نمی‌شود.

کمربند

برای رنگ آمیزی کمربند چرم مشهد اصل به پارچه های قطره ای، ایزوپروپیل الکل، رنگ چرم اکریلیک، دستکش، یک قلم مو صاف، کاغذ سنباده، چوب همزن، آب، یک سطل و ماسک گرد و غبار نیاز دارید.

قبل از شروع، پارچه قطره را روی زمین قرار دهید. این برای محافظت از کف در برابر لکه های رنگ است. مطمئن شوید که این کار را در یک اتاق هوادهی انجام می دهید تا از استنشاق دود رنگ جلوگیری کنید.

قبل از رنگ آمیزی از ایزوپروپیل الکل برای پاک کردن کمربند چرم مشهد اصل استفاده کنید. این کار برای از بین بردن باقی مانده های روغن، لکه های جوهر یا موادی است که چسبندگی رنگ اکریلیک را کاهش می دهد. شما چیزی نمی خواهید که از جذب تسمه رنگ جلوگیری کند.

در مرحله بعد، باید مقداری آب به رنگ اکریلیک اضافه کنید و آن را مخلوط کنید تا قوام نسبتا نازکی داشته باشید تا تسمه راحت تر رنگ را جذب کند. به همین دلیل است که برای ایجاد یک بافت ثابت به چوب همزن نیاز دارید. همچنین به اندازه کافی ضخیم است که روی کمربند منعکس شود اما به اندازه ای نیست که آن را سفت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *