ممکن است قهوه سیاه خود را در صبح دوست داشته باشید تا به شما کمک کند احساس انرژی کنید و برای روز آماده شوید، اما چقدر در مورد آن می دانید؟

آیا می دانید نوشیدن قهوه برای لاغری شکم و پهلو چگونه بر بدن و ذهن شما تأثیر می گذارد؟ آیا از فواید قهوه سیاه و عوارض آن مطلع هستید؟

قهوه سیاه صرفاً قهوه ای است که معمولاً بدون افزودن مواد افزودنی مانند شکر، شیر، خامه یا طعم دهنده های اضافه دم می شود.

در حالی که طعم آن نسبت به شومیز یقه کراواتی زمانی که با مواد افزودنی طعم دار می شود کمی تلخ است، بسیاری از مردم عاشق یک فنجان قهوه سیاه قوی هستند در واقع، برای برخی، این بخشی از رژیم غذایی روزمره آنهاست.

در این مقاله در مورد فواید نوشیدن قهوه سیاه، چگونگی کمک به کاهش وزن، عوارض جانبی احتمالی و همچنین نحوه تهیه یک فنجان قهوه سیاه کامل صحبت می کنیم.

اگر به دنبال نوشیدنی کم کالری، چربی و کربوهیدرات هستید، قهوه سیاه بهترین نوشیدنی برای شماست به زبان ساده، نوشیدن قهوه تنها زمانی باعث نگرانی می شود که آن را به طور منظم با شیر، شکر، خامه و غیره بنوشید.

با این افزودنی ها، حتی یک فنجان قهوه می تواند به اندازه یک تکه کیک بسیار بزرگ کالری داشته باشد.

قهوه

همانطور که خودتان می بینید، قهوه سیاه کالری، چربی یا کلسترول ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که “سالم” یا “تغذیه” است.

در واقع، قهوه سیاه علاوه بر اینکه مقدار کمی پتاسیم به شما می دهد، ارزش غذایی بسیار پایینی نیز دارد فقط این است که کالری زیادی اضافه نمی کند.

بنابراین، به زبان ساده، محتوای کالری قهوه سیاه بسیار کم است، که آن را به نوشیدنی ایده‌آلی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال نوشیدنی‌های معمولی هستند که به سلامتی خود آسیبی نرساند.

اگر می‌خواهید مواد مغذی بیشتری از قهوه خود بگیرید، می‌توانید این کار را با انتخاب انواع نوشیدنی‌های قهوه مانند لاته، موکا، کاپوچینو و غیره انجام دهید.

بسیاری از مردم، حتی کسانی که به طور منظم اسکاج قلاب بافی قهوه سیاه می نوشند، نمی دانند که این نوشیدنی یک کاتالیزور عالی برای کاهش وزن است.

اگر به دلایل زیبایی یا سلامتی می خواهید قیمت دستگاه لیوان کاغذی وزن کم کنید، یا فقط در بدن خود احساس خوبی ندارید، بر کسی پوشیده نیست که رژیم غذایی بخش مهمی از هر سفر کاهش وزن است.

شما باید از غذاها و نوشیدنی هایی استفاده کنید که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند و قهوه سیاه یکی از آنهاست.

  • منابع:
    1. Black Coffee – Benefits, Nutrition and Side Effects
  • تبلیغات: 
    1. جمع آوری گلدان پلاستیکی جهت بازیافت
    2. ارزش و اهمیت انگشتر برای زوجین
    3. مجهز شدن مدارس آجری جدید
    4. کودکان سهم زیاد نیروی کار در صنایع آجر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *