شکلات تافی مغزدار از هسته دانه های کاکائو تخمیر شده و برشته شده تهیه می شود.

هسته ها را آسیاب می کنند تا یک مایع شکلاتی خمیری شکل بگیرد که ممکن است در قالب ها سفت شود تا شکلات تلخ (پکینگ) به وجود آید فشار داده شود تا محتوای کره کاکائو کاهش یابد و سپس پودر شود تا پودر کاکائو درست شود یا با شکر و کره کاکائو اضافی مخلوط شود.

شکلات شیرین درست کنید. افزودن شیر خشک یا غلیظ به شکلات شیرین باعث تولید شکلات شیری می شود.

شکلات سفید که به دلیل بافت غنی و طعم لطیف آن ارزشمند است، از نظر فنی یک شکلات نیست. شکلات سفید از کره کاکائو با افزودن محصولات شیر، شکر و طعم دهنده هایی مانند وانیل تهیه می شود.

کره کاکائو که به آن روغن تئوبروما نیز می گویند چربی گیاهی خوراکی زرد کم رنگ که از دانه های کاکائو به دست می آید دارای طعم و عطر ملایم شکلاتی است و در ساخت شیرینی های شکلاتی، پمادهای دارویی و لوازم آرایش استفاده می شود.

به دلیل ویژگی‌های ذوب آن و شکننده بودن در دمای اتاق یا پایین‌تر، اما ذوب شدن درست زیر دمای بدن ارزش دارد.

یکی از پایدارترین چربی های شناخته شده کره کاکائو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از ترشیدگی جلوگیری می کند و عمر نگهداری دو تا پنج سال را ممکن می کند.

شکلات

استفاده از آن با سایر چربی ها ثبات آنها را بهبود می بخشد. درمان کره کاکائو برای از بین بردن عطر و رنگ نیز آنتی اکسیدان ها را از بین می برد و حساسیت به ترش را افزایش می دهد.

کره کاکائو یک جزء مهم در خوردن شکلات است. اگرچه مشروب شکلاتی مورد استفاده در تولید شکلات خوراکی از قبل حاوی کره کاکائو است.

مقدار بیشتری برای تولید محصول قالب‌گیری شده لازم است که تا زمانی که در دهان حل شود سفت می‌ماند. مقدار چربی به دست آمده از پرس هیدرولیک مشروب شکلات در تولید کاکائو برای نیازهای تولید شکلات ناکافی است و دانه های کامل یا نوک کاکائو ممکن است عمدتاً برای محتوای کره کاکائو آنها پردازش شود.

به دلیل هزینه بالای کره کاکائو جایگزین هایی ساخته شده است از جمله نوعی مناسب برای آب و هوای گرم به دلیل نقطه ذوب بالاتر.

چنین چربی هایی که بسیاری از کشورها آن را در محصولاتی که به عنوان شکلات خالص فروخته می شوند ممنوع می کنند موم تولید می کنند بافت و طعم آن شبیه به کره کاکائو است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *