کیت تست اعتیاد پنج کاره نشانه‌های یک یا چند داروی غیرقانونی یا تجویزی را در نمونه‌ای از ادرار ( ادرار کردن)، خون، بزاق (تف) مو یا عرق شما بررسی می‌کند. هدف از آزمایش مواد مخدر جستجوی استفاده و سوء استفاده از مواد است که شامل موارد زیر است:

استفاده نادرست از داروهای تجویزی، به این معنی که داروهای تجویزی را به روشی متفاوت یا برای هدفی متفاوت از آنچه ارائه دهنده شما تجویز کرده است، مصرف کنید. نمونه هایی از سوء استفاده از داروها شامل استفاده از مسکن های تجویزی برای آرامش یا مصرف نسخه شخص دیگری است.

کیت تست اعتیاد پنج کاره می تواند وجود یک دارو یا گروهی از داروها را در بدن شما بررسی کند. اکثر آزمایشات دارویی از نمونه ادرار استفاده می کنند. این آزمایش‌ها می‌توانند نشانه‌های دارو را در عرض چند ساعت تا چند روز یا بیشتر قبل از آزمایش پیدا کنند. مدت زمان ماندگاری دارو در بدن شما به موارد زیر بستگی دارد.

کیت
کیت تست اعتیاد پنج کاره برای یافتن اینکه آیا یک یا چند دارو را استفاده کرده اید یا سوء استفاده کرده اید، استفاده می شود. اما نمی تواند اختلال مصرف مواد مخدر (اعتیاد) را تشخیص دهد.

آزمایش دارو ممکن است برای اهداف مختلفی استفاده شود، از جمله:

استخدام. کارفرمایان ممکن است قبل از استخدام شما را از نظر مواد مخدر بررسی کنند. پس از استخدام، ممکن است از شما برای بررسی مصرف مواد مخدر در محل کار آزمایش کنند. اگر تصادف کار داشته باشید، ممکن است برای بررسی اینکه آیا مواد مخدر یا الکل دخیل بوده است، آزمایش شوید.

ورزش ها. ورزشکاران حرفه ای و سایر ورزشکاران اغلب برای داروهایی که برای بهبود عملکرد استفاده می شوند، مانند استروئید هایی که به عضله سازی کمک می کنند، آزمایش می شوند.

درمان دارویی. آزمایش دارو ممکن است برای نظارت بر درمان در برنامه های اختلال مصرف مواد مخدر یا الکل استفاده شود.
شواهد قانونی آزمایش ممکن است بخشی از تحقیقات جنایی یا تصادف وسایل نقلیه موتوری باشد. غربالگری مواد مخدر نیز ممکن است به عنوان بخشی از یک پرونده قضایی دستور داده شود.

نظارت بر سوء استفاده از داروهای تجویزی اگر ارائه‌دهنده شما دارویی را تجویز کرده است که می‌تواند اعتیادآور باشد، مانند یک مخدر برای درد طولانی‌مدت، ارائه‌دهنده شما ممکن است برای اطمینان از اینکه دارو را به درستی مصرف می‌کنید، آزمایش دارویی تجویز کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *