شال چروک بلند معمولاً از ابریشم ساخته می شوند. این یک اندازه همه کاره در حدود 90 سانتی متر مربع است که می توان آن را به عنوان شال، یا دور گردن یا کمر، به روش های مختلف مدل داد. در دهه 50 و 60 این اندازه توسط دیواهای هالیوود و سایر زنان مشهور مشهور شد.

چرم ابریشم بازگشتی شگفت انگیز در محبوبیت داشته است و دلیل خوبی هم دارد. این یک راه شگفت انگیز برای به روز رسانی هر لباس با استایل است.

این شال‌های ابریشمی مربعی بزرگ تقریباً ۱۴۰ سانتی‌متر مربع هستند و گاهی اوقات حتی بزرگ‌تر هستند که می‌توان آنها را به عنوان شال، دور شانه‌ها به‌عنوان شال پیچید، در بسیاری از تکنیک‌های گره زدن دور گردن بست یا به عنوان شال دور کمر بست. به طور خلاصه یک شال بزرگ که می توان آن را به عنوان شال چروک بلند نیز ست کرد.

شال

هنگامی که از پشم ساخته می شوند، اغلب به آنها شال پتو می گویند که به عنوان مانتو شال در ماه های سردتر پوشیده می شود. هنگامی که از ابریشم ساخته می شوند، به یک افزودنی همه کاره برای کمد لباس شما تبدیل می شوند، زیرا می توان آنها را به طرق مختلف طراحی کرد.

مستطیل‌های نازک‌تری هستند که معمولاً به دور گردن بسته می‌شوند، به روش‌های مختلف طراحی می‌شوند یا روی شانه‌های شما بسته می‌شوند و کمربند بسته می‌شوند. نباید با شال یا دزدی اشتباه گرفت که پهن تر هستند.

ساخته شده از پشم، آنها شما را در زمستان گرم نگه می دارند، سبک صدا خفه کن. ساخته شده از ابریشم، آنها به عنصری تزئینی برای کمد لباس شما تبدیل می شوند. استایل ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها ساخته شده اند.

یک شال چروک بلند که از ابریشم ساخته شده است به یک اکسسوری شیک تبدیل می شود که برای هر چهره ای جذاب و برای استایل ساده است.

امیدواریم اکنون نام انواع شال را بدانید و تفاوت بین اصطلاحات مختلف شال، شال، بسته بندی و دزدی را بدانید و همچنین ایده های جدیدی در مورد نحوه پوشیدن آنها داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *