در حالی که کیف سامسونت رمزی قبلاً کیف روزمره برای مردان بود، این روزها بسیار نادر هستند. با این حال، ما فکر می کنیم طرفداران سبک کلاسیک باید آن را داشته باشند! بنابراین، امروز، ما در مورد این که چه چیزی است.

چه چیزی نیست، تاریخچه آن، نحوه عملکرد آن در مقایسه با سایر کیف ها صحبت می کنیم. ما همچنین نکات خرید، مارک هایی که می توانید به آنها اعتماد کنید و موارد دیگر را به اشتراک می گذاریم.

برخی ممکن است استدلال کنند که کیف سامسونت رمزی، کیف روزمره آقایان است، حتی اگر دیگر مثل گذشته او را نمی‌بینید. چرا اینطور است؟ خوب، به طور کلی، طیف پوشاک مردانه بیشتر به سمت لباس‌های غیررسمی متمایل می‌شود و ما دیگر به اندازه کافی کوتاه و کاغذ برای حمل کردن نداریم.

کیف

همانطور که گفته شد، کیف سامسونت رمزی هنوز یک کیف فوق العاده برای حمل روزمره است. شاید بخواهی لباس بپوشی شاید شما هم به یک پاتختی کوچک یا یک میز مسافرتی نیاز داشته باشید. از این نظر خیلی بهتر از کیف است. و حتی می‌توانید لپ‌تاپ یا کتاب‌ها، مجلات و موارد دیگر را در آن قرار دهید.

بنابراین، اول از همه، پرونده پیوست چیست و چگونه نام خود را به دست آورد؟ خوب، ریشه‌های آن به سال 1826 بازمی‌گردد، زمانی که یک سازنده فرانسوی به نام گودیلو یک کیسه فرش ساخت. بله، آن کیسه ای بود که عموماً نرم بود و از فرش یا قالیچه های قدیمی ساخته می شد که دارای قاب فلزی باز می شد.

چرا این یک معامله بزرگ بود؟ خوب، در آن زمان، چمدان عمدتاً یک قطعه بزرگ و سنگین بود که از چوب ساخته می شد و سپس با چرم پوشانده می شد. مثلاً در مورد تنه های لویی ویتون یا بوم، یا تنه های گویارد صحبت کنید. فوق العاده سنگین بودند هیچ آقایی بارهای سنگین خود را حمل نمی‌کرد، اما باربرانی داشتند که با آنها سفر می‌کردند یا به آنها کمک می‌کرد تا چمدان‌هایشان را حمل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *