کفش جردن در شیراز یک برند کفش و پوشاک است که توسط اسطوره بسکتبال مایکل جردن در سال 1985 ایجاد شد. این یک بخش از برند معروف کفش، NIKE است. در اصل توسط مایکل جردن الهام گرفته و طراحی شده است.

تولید در اوایل سال 1984 منحصراً برای اردن بود و بعداً در اواخر همان سال برای عموم منتشر شد. از زمان آغاز به کار، Air Jordan از یک کفش بسکتبال به کاربردهای مختلف تبدیل شد.

در حال حاضر، با 21 بازیکن فعال NBA که هوادار AIR Jordan هستند، پیوند خورده است. همچنین از لیگ های دیگر نیز حمایت می کند. طراحی بسیار منحصر به فردی دارد. هنگامی که اولین Air Jordan راه اندازی شد، NBA آن را ممنوع کرد زیرا قانون «51 درصد» را نقض می کرد.

کفش

یعنی داشتن بخش بسیار کمی از رنگ سفید، به همین دلیل NIKE مجبور به پرداخت جریمه شد. اما این یک آستر نقره ای بود زیرا این کفش به پرفروش ترین کفش جردن در شیراز در بسکتبال در صنعت تبدیل شد.

پس از ممنوعیت NBA، نایک تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن اظهار داشت NBA فقط می تواند کفش ها را در بازی ممنوع کند اما نه در خارج، کاربران می توانند آن ها را در هر جایی بپوشند. این تبلیغ در ساعات پربیننده تلویزیون نمایش داده شد، بنابراین به یکی از موفق ترین کمپین های نایک تبدیل شد. نایک با استفاده از یکی از افسانه های بازی، مایکل جردن، بخش عمده ای از مشتریان بالقوه را هدف قرار می دهد.

در دنیایی که همه در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند و تجارت خود را از طریق آنها انجام می‌دهند، ایر جردن در اوایل دهه 2010 هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی نداشت. بنابراین از پتانسیل کامل آنها برای ارتباط با دنیای پرشتاب استفاده نمی کنند. همچنین، بخش قیمت کفش های ایر جردن ممتاز است، بنابراین برای بخش عمده ای از مشتریان بالقوه به راحتی قابل دسترسی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *