می توان گفت که پاشنه پا جذاب ترین نوع پاشنه پا است که در انواع طول ها موجود است با این حال هر چه پاشنه بلندتر باشد استایل جذاب تر به نظر می رسد.

این نوعی از کفش زنانه است که دارای صندل چرم دست دوز دهانه کوچکی در قسمت پنجه پا است و به انگشتان پا نگاه می کند.

این نوع از کفش‌های ساسی در آغاز قرن بیستم رایج بود اما آنها به زودی در اواخر دهه 1960 شکوه خود را از دست دادند. همانطور که گفته شد، انگشتان پا در دهه 1970/80 دوباره احیا کردند تا اینکه در اواسط دهه 1990 کاملاً از مد افتادند.

در زمان‌های اخیر، این صندل مردانه ترک سبک منحصربه‌فرد دوباره مد روز شده‌اند و به شکل چکمه‌های کوتاه، قاچ، تخت و غیره تبدیل شده‌اند.

بک اسلینگ بک نوعی از کفش زنانه است که با بند مچ پا که مچ پا یا پاشنه پا را احاطه می کند متمایز می شود کفش‌های پاشنه‌دار به راحتی و اطمینان را به کاربر ارائه می‌دهند، که همگی به دلیل بند آن است.

خانم‌هایی که می‌خواهند با اعتماد به نفس کامل کفش‌های پاشنه بلند را به رخ بکشند صندل مردانه اورجینال اما می‌ترسند که ممکن است زمین بخورند، باید کفش‌های پاشنه بلند را در نظر بگیرند. به دلیل استایل و کاربردی بودنشان، کفش‌های مناسب برای روز و مهمانی را می‌سازند.

بهترین بخش در مورد کت های اسلینگ بک این است که در سبک های زیادی وجود دارند اگر اهل کفش‌های پاشنه‌دار نیستید، همیشه می‌توانید کفش‌های پاشنه‌دار یا گوه‌ای را انتخاب کنید.

از آنجایی که آنها در طول پاشنه های مختلف نیز موجود هستند صندل مردانه بلوچی مورد علاقه همه نوع خانم ها با ترجیحات مختلف برای ارتفاع پاشنه هستند.

  • منابع:
    1. 35 Different Types of Sandals for Women and Men (Epic List)
  • تبلیغات: 
  1. بهترین روش برای ثروتمند شدن در دنیای مجازی
  2. با خامه معجون ضدپیری بسازید
  3. فروش عمده دستگاه کلاغ پران صوتی
  4. یکی از رسم و رسمات کشور انگلیس شکستند شیشه است

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *