ساعت پسرانه شیک و اسپرتی که موجب افزیش حقوق یک کارمند شد

باید گفت اگر یک همراه ماجراجویی می‌خواهید که همه چیز را ساده نگه دارد، یا بتوانید بدون توجه به هر اتفاقی به آن اعتماد کنید، ارزش آن را دارد که یک ساعت در فضای باز سخت، ناهموار و بدون پیچیدگی در نظر بگیرید.

بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن بودیم. شما می توانید آنها را به عنوان آرنولد شوارتزنگر و ژان کلود ون دامز از دنیای ساعت پسرانه شیک و اسپرت در نظر بگیرید (با چند رقیب کمی کمتر، خوش تیپ اما سرسخت فکر کنید دنیل کریگ یا لیام نیسون).

G-Shock Mudmaster مسلماً تعریف یک ساعت پسرانه شیک و اسپرت در فضای باز ناهموار است. طراحی بیش از حد آن باید حتی از سخت‌ترین ساعت هوشمند هم دوام بیاورد، و از آنجایی که مدل پرچم‌دار GWG-2000 از یک حرکت کوارتز خورشیدی نیرو می‌گیرد، حتی در تاریکی مطلق تا شش ماه کار خواهد کرد.

و در حالی که به اندازه یک ساعت هوشمند مجهز به GPS هوشمند نیست، اما هنوز هم بسیار پیچیده است، با مجموعه ای از ابزارهای داخلی مانند قطب نما، ارتفاع سنج، فشارسنج و دماسنج.

ساعت

قاب فوق‌العاده سخت از رزین فیبر کربن ساخته شده است که مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه و ضربه و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر دارد. این یک جانور قدیمی بزرگ است.

و امتیازات کمی برای استایل یا ظاهر وجود دارد. اما اگر آنچه مهم است عملکرد خالص است یعنی قابلیت اطمینان ناهموار در همه محیط‌ها، به علاوه کمی فناوری روی برد پس احتمالاً هیچ مراقبت همه جانبه بهتری در فضای باز وجود ندارد.

سلاح بقای انتخابی Bear Grylls، این ساعت پسرانه شیک و اسپرت ابزاری بزرگ، جسور و تنومند از برند منحصر به فرد Bear در ماجراجویی با اکتان بالا در ظاهر خیره کننده و ساختار خشن خود استفاده می کند.

اما قاب براق فیبر کربن به این معنی است که روی مچ دست شما بسیار سبک است، در حالی که کرونوگراف سه کامپکس عملکرد زمان‌سنجی دقیقی را نیز اضافه می‌کند.

دارای درجه مقاومت قابل توجهی در برابر آب 300 متر است، در حالی که قاب شیرجه چرخان با هر دو دقیقه سپری شده و یاتاقان های قطب نما برای کاربرد بیشتر مشخص شده است.