ماریا و دن در سال 2020 حساب اینستاگرام را به عنوان راهی برای ثبت ماجراهای برای خرید دونات کیلویی در هنگام سفر به خارج از رالی، کارولینای شمالی، راه اندازی کردند.

با این حال، از آنجایی که در مارس 2021 کسالت قرنطینه بهترین‌ها را برای ماریا به ارمغان آورد، ماریا که از MyMCM خواسته بود نام خانوادگی خود را به دلایل حفظ حریم خصوصی منتشر نکند، متوجه شد که می‌تواند ماجراجویی‌های پر از دونات را کمی نزدیک‌تر به خانه بازسازی کند.

“این یک کار به طور کلی بی خطر بود که در طول همه گیری انجام شود و گران نیست. بنابراین این یک راه واقعاً ارزان برای صرف زمان و همچنین یک راه امن برای انجام این کار است.

ماریا به MyMCM گفت: بنابراین، ما شروع به رفتن به مکان‌های دونات کردیم، و سپس شروع به نقشه‌برداری از آن کردم زیرا عاشق داده‌ها هستم.

دونات

عشق مشترک به دونات، ماریا و دن را به هم نزدیک کرد و به ماریا، که اصالتاً آرژانتینی است، رسم کشور مادری اش را یادآوری کرد که چهارمین وعده غذایی روزانه شامل قهوه و شیرینی می خورد.

هر فرهنگی بخش شیرینی از یک تجربه مشترک دارد. یک دونات اساساً معادل آن است اما به شکل آمریکایی. او گفت که این معادل آمریکایی است که من برخی از تجربیات آرژانتینی را دارم.

من این پروژه را شروع کردم زیرا عشق ما به دونات بیش از چند چیز دیگر بود. ما شروع به این ماجراجویی‌ها به‌عنوان بخشی از تجربه آشنایی خود کردیم، و در نهایت شروع کردیم به دیدن اینکه آیا می‌توانیم تجربیات عجیبی داشته باشیم و همزمان از دونات نیز لذت ببریم.

ماریا از پلتفرم رسانه اجتماعی Reddit برای دریافت بازخورد در مورد اولین پیش نویس نقشه دونات خود استفاده کرد. در حالی که نقشه ابتدا دارای فیلترهای «دونات» و «چیزهای دونات» برای مرتب‌سازی مکان‌هایی بود که او پیدا کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *