باید گفت بسیاری از گردشگران تایلندی در حین پوشیدن شلوار مهارت استفاده از شیلنگ شیر دستشویی را به دست نیاورده‌ اند، که وقتی از حمام در تایلند بیرون می‌آیند با لکه‌ای مرطوب مشکوک در پشت خود می‌توانید متوجه شوید.

کمی دقت قبل از چمباتمه زدن مطمئن می شود که این اتفاق برای شما نمی افتد. دستمال توالت را برای استفاده با شیلنگ شیر دستشویی به حمام ببرید در بانکوک اکنون، بیشتر توالت ها دستمال توالت دارند.

و اگر نداشته باشند، دستگاهی در بیرون حمام وجود دارد که می توانید آن را با 1 تا 3 بات (حدود 3- بات) بخرید. 10 سنت) برای یک جعبه است.

اگر می خواهید از شیلنگ شیر دستشویی استفاده کنید، برای خشک کردن خود به دستمال توالت نیاز دارید. بنابراین مطمئن شوید که قبل از ورود مقداری از آن را خریداری کرده اید، فقط در صورتی که داخل آن ارائه نشده باشد.

شلنگ

پس از همه، شما نمی خواهید در نهایت با یک باسن خیس در آنجا بنشینید، و هیچ راهی برای خشک کردن آن وجود ندارد. تایلند مرطوب است، بنابراین خشک شدن همه چیز ممکن است زمان زیادی طول بکشد!

شیلنگ شیر دستشویی یا تفنگ دستشویی واقعاً تمیزترین چیزی است که تا به حال در هر حمامی می توان نشست. وقتی تایلند را ترک می‌کنم، در تمام مدتی که نمی‌روم، واقعاً دلم برای تفنگ ادم‌ای تنگ می‌شود و همیشه دستمال‌های دست‌مال‌های دستی در اختیار دارم تا بتوانم آن احساس کاملاً تازه را دوباره خلق کنم. اگر در گذشته در سفرها با شلنگ توالت مشکل داشتید.

o تایلند، دفعه بعد که اینجا هستید و با یک اسلحه ادم ادم رو به رو شدید، فقط این چند نکته آسان را دنبال کنید و شما نیز حمام را با احساس تمیزی و طراوت و آماده برای رویارویی دوباره با جهان ترک خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *