با خرید یک کارتریج 101 سامسونگ برنده خوش شانس یک اتومبیل لوکس شوید

تراشه روی کارتریج 101 سامسونگ میزان پر شدن، رنگ، نوع کارتریج و تعداد صفحاتی که باید چاپ شود را به دستگاه می گوید. از تلاش چاپگر جوهرافشان برای چاپ با کارتریج خالی جلوگیری می کند. در بدترین حالت، خالی بودن کارتریج به هدهای چاپ آسیب می رساند.

علاوه بر این، سازندگان از این قطعه استفاده می‌کنند تا استفاده از کارتریج 101 سامسونگ سازگار را دشوارتر کنند. نرم افزار رایانه از تراشه برای ثبت وجود کارتریج چاپگر خارجی در سیستم استفاده می کند. پیغام خطا را روی دسکتاپ نمایش می دهد.

چرا باید کارتریج 101 سامسونگ خالی چاپگر به سازنده بازگردانده شود؟ توصیه می شود کارتریج های خالی چاپگر را در زباله های خانگی نیندازید، بلکه آنها را بازیافت کنید. با این کار آنها را به چرخه مواد برمی گردانید و به محصول زندگی دیگری می بخشید. با بازگرداندن کارتریج های جوهر به سازنده، به حفظ منابع کمک می کنید.

کارتریج

یک سرویس بازیافت رایگان، پردازش مجدد حرفه ای کارتریج های جوهر افشان خالی را بدون هزینه اضافی ترتیب می دهد. در بهترین حالت، یک چرخه مواد بسته ایجاد می شود که امکان استفاده مجدد مستقیم از کارتریج های چاپگر را فراهم می کند.

کارتریج 101 سامسونگ با سر چاپ یکپارچه از محبوبیت خاصی در بین تولید کنندگان برخوردار هستند. آنها با بازیافت آنها کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست می کنند.

استفاده مجدد باعث صرفه جویی در منابعی مانند نفت، پلاستیک و آلومینیوم می شود که تولیدکنندگان برای تولید جدید به آن نیاز دارند. در عین حال، مقدار CO2 تولید شده در طول تولید را کاهش می دهید. این ردپای اکولوژیکی شما را کاهش می دهد.

در پریندو طیف وسیعی از کارتریج‌های چاپگر از لوازم جانبی اصلی گرفته تا کارتریج‌های بازیافتی را به‌عنوان نسخه‌های بازسازی‌ شده یا پر می‌کنید.

از ماسک جستجو برای دریافت نمای کلی از محصولات موجود مناسب برای مدل چاپگر خود استفاده کنید. بسته های چندگانه ارزان قیمت و کارتریج های چاپگر سازگار، هزینه های چاپگر شما را کاهش می دهند.