اگر به دلایلی پرده ها برای شما جذابیتی ندارند، ممکن است بخواهید با پرده پذیرایی یا سایه ها استفاده کنید.

یکی از محبوب ترین گزینه ها در این دسته پرده اتاق خواب غلتکی هستند بدون توجه به اینکه روی پنجره شما صاف باشد یا به طور کامل دور شده باشد، ظاهری بسیار ساده ارائه می دهد.

جدا از اینکه چقدر مدرن و تمیز به نظر می رسد، کرکره های غلتکی نیز یک انتخاب بسیار کاربردی هستند.

برای یکی، کنترل زیادی بر حریم خصوصی و نور ارائه می دهد از آنجایی که پرده زبرا غلتکی از ورقه های جامد از پارچه سفت ساخته شده اند، می توانید کرکره را با پارچه خاموش کننده بپوشانید.

این ممکن است در اتاق خواب یا مهد کودک توجه مهمی باشد. و به راحتی با استفاده از یک ساید وایندر به سمت بالا یا پایین کشیده می شود و به شما این امکان را می دهد که میزان نوری را که در اتاق می خواهید کنترل کنید.

ثانیاً، پرده های غلتکی نیز نسبتاً کم تعمیر و نگهداری هستند بسته به پارچه ای که استفاده می شود، می توان بیشتر پرده های غلتکی را پاک کرد یا مرتباً جاروبرقی زد تا تمیز بماند برخی از پرده های غلتکی را می توان حتی با دست شست.

علاوه بر این، طراحی آن باعث می‌شود گرد و غبار، کنه‌ها یا سایر مواد آلرژی‌زا کمتر در خود جای دهد و این باعث می‌شود که اگر ساکنین خانه از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب باشد.

از طرف دیگر، پرده زبرا اتاق کودک نیز همان ظاهر مدرن و ساده را برای خانه ارائه می دهند بر خلاف پرده های غلتکی که به صورت عمودی بالا یا پایین می آیند.

پرده های ژاپنی از پانل های عمودی و بزرگ از پارچه سفت ساخته شده اند که به ریل ها متصل می شوند که به شما امکان می دهد پرده ها را به صورت افقی بلغزانید و آنها را روی یک یا هر دو انتهای پنجره روی هم قرار دهید.

 

  • منابع:
    1. CURTAIN DESIGNS ACCORDING TO THE MODERN SCHOOL OF THOUGHT
  • تبلیغات: 
    1. طبقه بندی انواع فلفل دلمه ای مینیاتوری
    2. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
    3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
    4. سقف کاذبی که به جای سرامیک از آن استفاده می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *