اگر می خواهید سطوح حتی تیره تری داشته باشید، می توانید طبق نیاز سطوح را لکه دار کنید. تخته های ام دی اف به خوبی با مواد دیگر جفت می شوند تا سبک های منحصر به فردی را ارائه دهند. بدون زحمت سطوح روشن را تکمیل می کند. علاوه بر رنگ، تخته ها دارای روکش چوبی ظریفی هستند که ظرافت ساده ای را به آثار شما می بخشد.

ام دی اف گردویی روشن بالاترین استانداردهای ساخت را دارند، از این رو، اطمینان حاصل می شود که پروژه شما از درجه برتر برخوردار است. این مواد نیازها را برآورده می کند، از جمله قالب بندی پانل، مبلمان و کابینت. برای یافتن محصول مناسب برای پروژه خود، کاتالوگ ام دی اف روکش گردو را مرور کنید. ورق های ما در اندازه های مختلف موجود است.

ام دی اف

چرا باید ام دی اف گردویی روشن را برای نجاری در نظر بگیرید؟ این محصول با چسباندن روکش های لمینت در دو طرف یک هسته MDF استاندارد ایجاد می شود. به دلیل استفاده از روکش های چوب واقعی، سطح دارای دانه بندی مشخصی است. چهره‌ها نیز صاف هستند و سفارشی‌سازی را آسان می‌کنند.

می‌توانید سطوح را با لاک، روغن یا واکس بزنید تا با نیازهای طراحی مطابقت داشته باشد. این ویژگی ورق های ام دی اف را برای مبلمان داخلی ایده آل می کند. هسته تخته ها را محکم و پایدار نگه می دارد و به شما این امکان را می دهد که بدون مشکل از اتصالات استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید از نوارهای آهنی در لبه ها برای پنهان کردن هسته استفاده کنید. اگر قصد دارید این ماده را با محصول دیگری ترکیب کنید، ام دی اف روکش دار بلوط یک جایگزین عالی است.

ام دی اف گردویی روشن به راحتی برش می خورد. بنابراین، اگر گزینه های پیش برش برای پروژه شما مناسب نیستند، می توانید ورق ها را به اندازه های خاص برش دهید. خدمات مشتریان ما به صورت شبانه روزی برای گوش دادن به درخواست های سفارشی سازی شما در دسترس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *