این سفره یکبار مصرف بهار نسبتاً گران هستند و به همین دلیل دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. برای مصارف دیگر، مانند ناهار خوری معمولی، لازم نیست یا حتی مطلوب نیست که رومیزی با کیفیتی که در بالا توضیح داده شد باشد.

حتی برخی از رستوران ها از سفره های بسیار معمولی به عنوان راهی برای محافظت از بالای میزها استفاده می کنند و هزینه های خود از جمله هزینه خرید اولیه و هزینه تمیز کردن را در سطح معقول تری نگه می دارند.

اغلب هدف از سفره یکبار مصرف بهار به اندازه محافظت از سطح میز نیست، بلکه ایجاد سطحی تمیز برای تهیه و خوردن غذا است. این امر به ویژه برای میزهای فضای باز مانند میزهای پیک نیک، میزهای پاسیو و موارد مشابه صادق است.

سفره یکبار مصرف

به خوبی شناخته شده است که میزهایی که در خارج قرار دارند و به همین ترتیب در معرض عناصر قرار دارند، تمایل به جمع آوری کثیفی و سایر زباله ها دارند که برای یک تجربه غذایی لذت بخش یا شاید حتی سالم مفید نیستند.

علاوه بر این، میزهای پیک نیک واقع در پارک ها، اردوگاه ها و سایر مکان های عمومی در معرض استفاده بسیاری از افراد در مدت زمان نسبتا طولانی قرار دارند. به طور کلی، این میزهای فضای باز به هیچ وجه به صورت دوره ای یا معمولی تمیز یا استریل نمی شوند، که منجر به تجمع مواد غذایی و سایر زباله ها روی سطح میز می شود.

برای اهداف سلامتی و لذت، اکثر افرادی که از این سفره یکبار مصرف بهار استفاده می کنند، رومیزی یا پوشش دیگری را روی میز قرار می دهند تا سطح میز را از سطحی که برای غذاخوری یا فعالیت های دیگر استفاده می شود جدا کند. به طور کلی، رومیزی هایی که برای میزهای فضای باز استفاده می شوند، از نوع کمتر معمولی رومیزی هستند که اغلب یک رومیزی پلاستیکی یا کاغذی ارزان قیمت هستند.

یکی از مشکلات رایج استفاده از سفره یکبار مصرف بهار پیک نیک و دیگر میزهای فضای باز، نیاز به محکم کردن سفره روی میز است تا از وزش باد سفره از روی میز جلوگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *