یک لوله پلی اتیلن شبستر نه تنها باید مایعات صنعتی را به راحتی از مکانی به محل دیگر عبور دهد بلکه باید در برابر سایش و خوردگی نیز مقاوم باشد. لوله بیکار لوله ای است که به راحتی قابل نصب، انعطاف پذیر است و نباید نشتی داشته باشد. با لوله های HDPE، تمام این مزایا را به دست می آورید.

لوله‌ها و اتصالات HDPE به سرعت در میان مهندسان، پیمانکاران و مشتریان برای کاربردهای صنعتی فراوانی از جمله کاربردهای انرژی، شهری، صنعتی، دریایی، معدن، انرژی، ژئو حرارت، گاز، نفت و کشاورزی محبوب می‌شوند.

لوله پلی اتیلن شبستر به دلیل استحکام بالا، دوام، انعطاف پذیری و جابجایی آسان شناخته می شوند. لوله های HDPE با توجه به مزایای بی شماری که دارند، در کاربردهای متفاوتی کاربرد دارند. آنها نه تنها آب تمیز را به درب خانه ها می آورند بلکه در مقایسه با لوله های ساخته شده از مواد سنتی مقرون به صرفه هستند.

لوله

بیایید نگاهی گذرا به برخی از صنایعی که از لوله پلی اتیلن شبستر با چگالی بالا استفاده می کنند و کاربردهای متنوع آنها بیندازیم. کاربردهای عمده لوله های HDPE عبارتند از:

در صنعت کشاورزی، لوله‌های HDPE به طور گسترده برای آبیاری خط جریان، آبیاری بالابر، تامین آب، لوله‌های چاه لوله، سیستم پاشش آفت‌کش‌ها و آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شوند. عمر لوله های HDPE تا 50 سال می باشد. آنها بسیار سبک تر از لوله های فلزی هستند که حمل و نقل و مونتاژ را آسان تر می کند.

لوله های HDPE به عنوان خط لوله پساب، خروجی های دریایی، خطوط ورودی آب نمک، عبور رودخانه کانال زیر آب استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا دارای مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر سایش هستند.

لوله های HDPE برای انتقال گاز طبیعی و زغال سنگ، حمل و نقل و توزیع گاز فاضلاب، بیوگاز، طرح های بیوگاز عمومی، تامین هوای فشرده، تهویه مطبوع و کانال های تهویه استفاده می شود. لوله های HDPE دارای انتشار ترک بهتر، ضربه بهتر و خاصیت عایق هستند.

لوله های HDPE به طور گسترده برای دفع دوغاب سنگ آهن، جابجایی خاکستر دیگ بخار، جابجایی سیمان کلینکر، انتقال دوغاب شن و ماسه در معادن و موارد دیگر استفاده می شود. لوله های HDPE مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش و ضربه بهتری دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *