اکثر ما پودر ماشین لباسشویی هوم پلاس را برای انجام یک کار و فقط یک کار می خریم. اما آیا این کار می تواند بیشتر از تمیز کردن لباس شما انجام دهد؟ آیا باید بیشتر برای ما کار کند؟ پاسخ این است که بله، بله می تواند و باید. و اگر این را بخوانید، خواهد شد.

در اینجا 10 کاربرد غیرمنتظره از مواد شوینده مایع و پودری که همه ما در خانه داریم، آورده شده است. از آنها عاقلانه استفاده کنید.

بالش های زرد شده را سفید کنید
مهم نیست که چند بار بالش‌های سفید را می‌شویم، به نظر می‌رسد که آن‌ها رنگ عجیب و غریب مایل به سفید و زرد پیدا می‌کنند. مطمئناً یک روبالشی خوب می تواند آن را بپوشاند، اما ما حقیقت را می دانیم.

اگر می‌خواهید بالش‌هایتان را در حد نو جلوه دهید، توصیه‌های جیلی را دنبال کنید: یک فنجان شوینده لباسشویی (مایع یا پودری) را با یک فنجان پودر صابون ماشین ظرفشویی، یک فنجان سفید کننده و ½ فنجان بوراکس مخلوط کنید. نتایج خیره کننده است.

پودر ماشین لباسشویی

نشت نفت را پاک کنید
شما می توانید محصولاتی را که به طور خاص برای تمیز کردن نشت نفت در خانه طراحی شده اند خریداری کنید. برخی از آنها می توانند هزینه قابل توجهی داشته باشند، مانند لکه برنده Ultra-Oil Ultratech. با این حال، اگر پودر لباسشویی دستی دارید، می تواند کار بسیار خوبی را انجام دهد.

همانطور که WikiHow نشان می دهد، شما به سادگی مقداری از پودر شوینده را روی لکه بریزید و به دنبال آن کمی آب. بعد از اینکه یک شب آن را گذاشتید، دوباره برگردید و مخلوط را اسپری کنید. نشت نفت باید از بین برود، یا حداقل، تقریباً نامرئی باشد.

مکانیک ها و افرادی که با موتورهای زیاد و سایر محصولات کثیف کار می کنند، ارزش محصولاتی مانند گوپ و گوجو را خواهند دانست.

آنها پاک کننده های دستی با قدرت صنعتی هستند که برای از بین بردن سریع چربی و کثیفی طراحی شده اند، در حالی که دستان شما را نرم و بدون تحریک می کنند.

اگر اغلب با موتور و روغن کار می کنید، این محصولات عالی هستند، اما برای تمیز کردن گاه به گاه دست، فقط یک قاشق چای خوری مایع لباسشویی را با یک قاشق چای خوری روغن گیاهی مخلوط کنید و به شدت مالش دهید. سپس با صابون دست معمولی تمیز کنید. نفت باید تاریخ باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *